...

...

1 Kasım 2014 Cumartesi

Şanssızlığıma

   Elimde değil, şanssızlığıma üzülüyorum. Cansızlığıma, aptallığıma üzülüyorum. İnsanların gözümün içine bakarak beni vurduğuna üzülüyorum, gidenlere değil. 

   Bir anda üzerime yıkıldı her şey. Enkaz altındayım, yardım için bağırdıkça daha çok çığ düşüyor üzerime. Ağırlığı altında eziliyorum yanlışlarımın. 

   Bir anda oluverdi her şey. Bir saatte düştü devlet, bir gecede çatladı ve kum oldu koca kaya, bir dakikada eğildi yüzyıllık meşe, bir günde döküldü tüm yıldızlar yeryüzüne ve kaybettim parlayan gözleri. 

   Bir anda yıkıldı üzerime Berlin Duvarı, Çin Seddi ve Batı Şeria'nın Gazze duvarı. İlk yağmurda yıkıldı üzerime altına sığındığım çatı, ilk günahta birbirine girdi yeryüzüm ve gökyüzüm, ilk rüzgarda söndü özgürlüğün ateşleri ve bir anda üzerime kaldı yük. 

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder