...

...

26 Eylül 2012 Çarşamba

Kader

   Dünyanın kareleri detayları oluşturur ve piksellere ayırır. Her piksel kareye bir hayat, bir kader yerleştirilmiştir. Bu piksel kareler birbirine bağlıdır sıkı ve kalın halatlarla. İşte burada birleşir kaderler de, hayatlar da, burada kesişir, birbirlerinin karşısına burada çıkarlar. Her insan bir karedir, her hayat bir yere yerleştirilir ve bundan sonra başlar hikayeler.

   Eğer siz de bir karede yer alıyorsanız -ki alıyorsunuz- sizin de bir hikayeniz var. Hikayeniz bulunduğunuz yere göre değişmez, kaderinize göre değişir. Bir yerde güneş doğarken diğer tarafa sürekli karanlık çöker daha güneş bile doğmadan. Ama işte burada bozuluyor denge ve kader başlıyor; bazen aynı yerde olsanız bile kaderiniz kara ise zaten size güneş doğmuyor, güneşi batmayan bir yerlerde dahi olsanız. Bulunduğumuz yere göre değil yani hikayemiz, ışığımız, kaderimizin rengine göre.

Not: Niye anlattım bilmiyorum ama bazen şapşalca şeyler yazıyorum, ilgisiz alakasız ve yeteneksiz yazılar yazıyorum, yani ara sıra ilham tükenik iken yazıyorum.

Altuğ Doğukan Çan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder