...

...

15 Ağustos 2012 Çarşamba

"Kart Bizden Göndermesi Sizden"

Kartımı Kime Göndereceğimi Bilemiyorum...


   Hey, merhaba. Ben Altuğ, bu ilk yazım ama heyecanlı değilim, olmama da gerek yok zaten, en azından böyle düşünüyorum, ilk yazım olduğu için bir farklılık yapmama da gerek yok sanırım. Okumaya başladığınız için teşekkürler. Size şimdi şu anki çaresizliğimi anlatacağım.

   Girişte biraz sert oldum galiba, her neyse normalde yazdığım gibi değilim pek. Dün kardeşim dışarıdan geldi, üç tane de kartpostal getirmiş, bayram için. Üçünü de kendi için ayarlamış, sayıyordu; Bu arkadaşıma, bu büyük anneme, bu da babama, diye. Ben de birini istedim ve arkadaşının hakkını verdi, karşılığında onun kartpostallarını yazıp göndereceğim. Benim kartpostalım da güzel, çizimidir, bilmemnesidir, yalnız tek sorun ön yüzünde "İyi bayramlar" yazması.

   Kardeşimin kartlarını yazıp gönderdim, benimki kaldı, kime atacağımı bilmiyorum. Bir yazara atmayı düşündüm ama hiçbir yazarın "tüm kitaplarını" okumadım, yüzsüzlük olur diye atmadım. (Posta adresini öğrenebiliyorsunuz istediğiniz bireyin. Önceden kitaplar vardı ama artık 118'lerden birini arıyorsunuz.) Sevgilime atamam çünkü sevgilim evde olmuyor genelde.(Yaz mevsiminde) Akrabalarımdan birine atmak çok klasik olur. Mektup arkadaşı arıyorum yani anlayacağınız.(Bkz: Mary & Max) "Karrdeşim, elektronik posta var, chat var, telefon var, ne gerek var mektuba?!" demeyin çünkü ben nostalji bir insanım, bir nevi tabi ki.

Dipnot:Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, yazarlar hakkında farklı düşünüşlerim var. Ben de yazar olmak istiyorum ama yazmak için yetenek lazım olmasına karşın olmasa da yazar olabilirsiniz, anlatın ve okuyun, en önemlisi yazın yeter. Yazmayı kendi kendine alışkanlık edinmiş ve yazan herkes yazardır.

Dahadipnot: Eğer herhangi birinizin aklında bir felsefeci-yazar veya daha önemli bir insan var ise bana posta adresi ile birlite adını soyadını gönderebilirsiniz, e-mail adresim; thecursed-one@hotmail.com
Teşekkürler.

Yerindibinot: Dostoyevski gibi birine yazabilmek isterdim.

Volkaniknot: Yazmaya devam edeceğim, okumaya devam edin lütfen. Sorularınız, söylemek istedikleriniz için e-mail adresime yazabilirsiniz. Tekrar teşekkür ediyorum. Ve işte haber;  http://www.trthaber.com/haber/yasam/kart-bizden-gondermek-sizden-51577.html
(Çok güzel bir çalışma olmuş, PTT'ye teşekkürler.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder