...

...

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Bitenlerin Yerini Başlayanlar Alıyor.

   Her şey bitti. Yerine yeni bir şeyler başlayacak. Çok büyük bir değişim yaşayacağım. Çok basit geliyor söylemesi, dışarıya da bu şekilde yansıdığını biliyorum. Fakat öyle zor ki aslında; yaşamadan bilemiyor işte insan. Her şeyi ama her şeyi bir anda arkanda bırakıp bambaşka bir yaşama başlamak bu zor olan, basit olan ise değişimin vereceği mutluluk... Her şeyi ardında bırakmanın verdiği kasvet ile sonradan durumu dengeleyecek mutluluk, asıl mutluluk olduğunu söyleyemeyeceğim yani.

   Eski günlerime dönmek ve o günleri doyasıya yaşamak için yapabileceklerim çok fazla. Fakat kim alabilir zamanı geriye? Kim getirebilir bize eski günlerimizi? Hepimizi yeniden bir araya kim toplayabilir? Sanırım hiç kimse.

   Eski dediğime bakmayın, birkaç ay öncesine dönmek istiyorum sadece, arkadaşlarımın yanına. O zamanki temponun stresini göze alarak...

   Çok özlüyorum, her şeyi ve herkesi, çok seviyorum. Çok güzel bir sene yaşadım, çok güzel bir dönemdi, doya doya yaşasa da insan, tadı damakta kalmıyor pek fazla. İstemeden de olsa üzülüyorum bu halime, neyse.

Değişen ve biten her şey, giden herkes adına...

Altuğ Doğukan Çan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder