...

...

18 Aralık 2013 Çarşamba

Kimim Ben?

   Ben, kimim ben? Kendi gözümden benim dünyamı...dışarıdan değil de, içeriden görünüşümü aktarmak istedim biraz.

   Kaybolmuş ve aydınlanmadan çokça uzak, kendine güvensiz, çevresinin de güvenini özünde toplayamamış, avare ve umutsuz, hayalsiz bir nesil tarafından dışlanmış ve gölgelerde, kayıp bir nesilden daha da kayıp fakat hayallere, düşüncelere, umutlara sahip, kendine ve aydınlanmasına inanan yalnız bir yolcuyum, bu tozlu, toprak yolda ilerleyen.

   Tüm beraberliğin tam ortasındaki yalnızlık, en büyük zaferin önünde gelen mağlubiyet ve kaybetme duygusuyum, ben.

   Kazanmalardaki kaybetmeyim ben, boşluktaki dolgunluk, karanlıktaki mum ışığıyım.

   Belki de ben, bir mum ışığı bile değil; bir kıvılcımım. Fakat biliyorum ve inanıyorum ki; küçük bir kıvılcım, çığlıklar attıracak büyüklükteki bir yangın çıkarabilir.

Altuğ Doğukan Çan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder